Întrebări frecvente
Dificultăți la activare sau descărcare?
In momentul activarii licenteii dvs. intampinati o fereastra identica cu cea din imagine?
Este foarte probabil sa fi achizitionat o licenta cu activare telefonica, iar fereastra respectiva va apare deoarece ati bifat activarea prin internet.
In cazul in care ati achizitionat o licenta cu activare prin telefon, va rugam sa efectuati activarea utilizand urmatoarele isntructiuni: Instrucțiuni activare Office prin telefon
În cazul în care ați achiziționat o licență cu activare online și întâmpinați fereastră din imaginea alăturată, va rugăm să ne contactați: CLICK AICI
Totodată, în cazul în care întâmpinați o eroare/fereastră ce indică o problema la activare și nu este identică cu imaginea alăturată, va rugăm să ne contactați și să ne transmiteți o imagine cu fereastră respectivă: CLICK AICI
*Puteți identifica dacă licență dvs. este una cu activare prin internet/online verificând titlul produsului achiziționat pe factură fiscală. În cazul în care apare menționat “activare online”, licență respectivă este dedicată activării prin internet. În caz contrar, licență necesită activarea telefonică/activare alternativă.
(click pe imagine pentru marire)
Întâmpinați eroarea din iamginea alăturată în momentul în care doriți să descărcați programul Office?
În cazul în care ați achiziționat o licență Office Pro Plus 2021 cu o singură activare permanentă, programul pentru utilziarea acestei licențe se descarcă direct de pe serverul Microsoft utilizând pagină noastră de descărcare și nu de pe website-ul respectiv. DESCARCA OFFICE
Dacă întâmpinați această eroare pentru descărcarea unui alt program Office sau orice altă eroare întâmpinată la descărcarea programului, va rugăm să ne contactați și să ne transmiteți o imagine cu eroarea întâmpinată: CONTACT
*Puteți identifica dacă licență dvs. este o licență reactivabila și transferabilă nelimitat verificând titlul produsului achiziționat pe factură fiscală. În cazul în care apare menționat “asociere cont Microsoft”, licență respectivă este o licență reactivabila și transferabilă nelimitat. În caz contrar, licență achiziționată beneficiază de o singură activare permanentă.
(click pe imagine pentru marire)
Sunt șanse că activarea licenței dvs. să nu fi fost efectuată până la capăt, să nu fi fost efectuată corespunzător sau să aveți mai multe programe Office pe acel dispozitiv, programe ce nu sunt toate licențiate.
Pentru a va ajută în rezolvarea situației dvs., va rugăm să ne transmiteți o imagine din următorul loc: deschideți o aplicație Office la alegere, navigați în stânga–sus la File/Fișier -> Account/Cont. În acest loc, dacă va apare și textul “Show additional licensing settings/Arată setările adiționale de licențiere“, va rugăm să îl deschideți și să ne transmiteți o imagine inclusiv cu ce apare după deschiderea acestui link.
Puteți înainta sesizarea utilizând următorul formular de contact: CLICK AICI
Dacă întâmpinați o eroare în momentul activării licenței Windows și este identică cu cea din imaginea alăturată, este foarte posibil că dvs. să fi achiziționat o licență ce nu corespunde versiunii de Windows instalată pe acel dispozitiv.
Verificați versiunea sistemului de operare instalat, iar dacă această diferă față de versiunea licenței achiziționate, va trebui să reinstalati sistemul de operare cu versiunea corespunzătoare licenței dvs.
În cazul în care întâmpinați o altă eroare în momentul activării licenței Windows sau eroarea din imaginea alăturată va apare deși versiunea este corespunzătoare, va rugăm să ne transmiteți o imagine cu eroarea întâmpinată și o imagine cu versiunea Windows instalată: CONTACT
(click pe imagine pentru marire)
În cazul în care întâmpinați o eroare la activarea licenței dvs. sau în momentul descărcării programului, va rugăm să ne transmiteți o imagine cu eroarea întâmpinată aici: CONTACT
Livrare
Toate produsele comercializate au în descriere precizat timpul de livrare.
În cazul comenzilor achitate online cu cardul, marea majoritate a produselor se livrează (în limita stocului disponibil) 24 din 7, instant, indiferent de ora sau zi, în pagină de finalizare a comenzii, în contul clientului creat pe website și pe email.
În cazul licențelor fără livrare instanța, acestea se vor livra în baza timpului menționat în anunț, pe email, conform orarului: Luni – Vineri 10:00 – 17:00.
*Facturile proforme se transmit după același orar mai sus afișat.
În cazul în nu care reușiți să identificați emailul comenzii dvs., va rugăm verificați inițial folderul SPAM al emailului, iar ulterior, dacă nu ați identificat emailul nici în folderul SPAM, va rugăm să ne contactați: CONTACT
Produsul, repsectiv Licența dvs. va fi livrată pe email.
Produsele comercializate de compania noastră sunt de tipul electronic și nu vin însoțite de un suport fizic (CD/DVD sau stick USB), acestea vor fi transmise doar în format electronic, pe adresa de email furnizată de client în momentul plasării comenzii.
În anunțul fiecaru produs este specificat ce anume veți primi pe email după plasarea comenzii:
Toate comenzile vin însoțite de:
- licență electronică (un cod alfa numeric, ori un cod de activare – după caz).
- instrucțiuni de activare.
- link pentru descărcarea programului.
- factură fiscală.
În cazul în care nu reușiți să identificați emailul comenzii dvs., va rugăm verificați inițial folderul SPAM al emailului, iar ulterior, dacă nu ați identificat emailul nici în folderul SPAM, va rugăm să ne contactați: CONTACT
Produse
Licențele ce au un grad mai mare de dificultate pentru activarea licenței, vin însoțite de instrucțiuni pentru activare. Licențele ce nu vin însoțite de instrucțiuni pentru activare, se activează într-un mod foarte ușor, prin simplă introducere a licenței în căsuța de activare.
În cazul în care întâmpinați dificultăți sau nu ați identificat zona în care se introduce licență dvs., nu ezitați să ne contactați: CONTACT
Absolut orice comandă plasată către compania noastră, indiferent de modul în care a fost plasată, va fi livrată pe email, împreună cu factură fiscală în comformitate cu legislația în vigoare.
Factură proforma se emite doar la cerere completând următorul formular: CERERE FACTURA PROFORMA
Toate produsele comercializate vin însoțite de garanție in vederea activarii si nu numai. Pentru mai multe informații legate de garanția oferită, va rugăm accesați pagină următoare: GARANȚIA PRODUSELOR
Comercializam atât licențe software tip abonament, cu o perioada limitată de utilizare, cât și licențe software permanente (pe viață), ce nu au o perioada de timp limitată de funcționare.
La caracteristicile fiecărui produs prezent pe website puteți identifica perioada de valabilitate a licenței respective.
Pentru a diminua orice dificultăți la activare, va rugăm să efectuați activarea licențelor in perioada de garantie, comform termenilor precizați în garanția oferită pentru acel tip de produs: GARANȚIA PRODUSELOR
Pentru a diminua orice dificultăți la activare, va rugăm să efectuați activarea licențelor in perioada de garantie, comform termenilor precizați în garanția oferită pentru acel tip de produs: GARANȚIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de compania noastră sunt originale, valabile pe viață (cu excepția produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp), valide și legale, provin de la furnizori specializați în acest domeniu și sunt însoțite de factură fiscală și garanție.
Furnizorii noștri garantează că toate produsele oferite de ei sunt originale, valabile pe viață (cu excepția produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp), valide și legale.
Toate produsele noastre respectă toate legile naționale și internaționale aflate în vigoare precum și Termenii și Condițiile producătorilor și nu vor cauza daune clientului final, atâta timp cât clientul final va folosi în mod corespunzător aceste produse.
Pentru mai multe detalii legate de legile în vigoare conform aceste produse sunt comercializate, va rugăm consultați pagină următoare: AUTENTICITATEA PRODUSELOR
Da, aceste produse pot fi utilizate atât de persoane fizice cât și de persoane juridice.
Prin simplul fapt că nu ai nevoie de un un produs fizic ca un DVD/CD sau USB/stick, care la rândul lor, sunt chiar mai scumpe decât cele digitale fără a avea un rost în plus.
În concluzie, produsele software sunt chiar mai accesibile în format electronic. Descarci programul de pe pagină/serverul oficial – instalezi – activezi.
De ce să plătesc sute sau mii de lei în plus pe un produs fizic cu aceleași caracteristici?
Comandă și plată
Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014, articolul 16, litera m (furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material), fac excepție de la dreptul de retur produsele livrate electronic (pe email, website sau orice canal de comunicare electronică).
Cheia de produs este unică. În momentul în care ați activat-o pe un PC acea cheie nu mai poate fi folosită de altcineva. Din acest motiv cheile de produs NU pot fi returnate.
Pentru mai multe detalii va rugăm consultați pagină dedicată: Politica de retur
1. Adăugați în coș produsul sau produsele dorite apasand pe butonul “Adaugă în coș”/”Add to cart”. Toate produsele adăugate vor fi afișate în partea de sus–dreapta a website-ului (vezi iconiță cu coșul de cumpărături).
2. Pentru finalizarea comenzii, apăsăți pe “finalizare comandă”/”checkout”.
3. Introduceți datele necesare facturării și adresa de email pe care urmează să se efectueze livrarea comenzii.
4. Selectați metodă de plata:
a) Online cu card bancar (VISA, MasterCard, Maestro)
Veți fi redirecționat către pagină securizată de plata online, iar comandă va fi livrată instant după efectuarea plății cu succes.
b) Transfer bancar
După plasarea comenzii veți primi toate datele necesare pentru a efectua plata comenzii prin transfer bancar în contul companiei noastre. După efectuarea plății, va rugăm să ne transmiteți dovadă plății la contact@licentamea.ro
*Factură proforma se emite la cerere după plasarea comenzii: CERERE FACTURA PROFORMA
5. De îndată ce plata este efectuată cu succes, comandă va fi livrată pe adresa de email a clientului.
1. Online cu card bancar: VISA , MasterCard și Maestro.
Pentru că tranzacțiile dvs. să beneficieze de cele mai înalte standarde în securitate, folosim serviciul de plăti oferit de EuPlatesc.Ro. Pentru efectuarea plății veți fi redirecționat către pagină securizată euplatesc.ro.
2. Transfer bancar: Cont ING Bank / Cont Trezoreria Statului.
După plasarea comenzii veți primi toate datele necesare pentru a efectua plata comenzii prin transfer bancar în contul companiei noastre. După efectuarea plății, va rugăm să ne transmiteți dovadă plății la contact@licentamea.ro
*Factură proforma se emite la cerere după plasarea comenzii: CERERE FACTURA PROFORMA
La finalizarea comenzii veți fi întrebat ce metodă de plata doriți să utilizați: online cu cardul bancar sau plata prin transfer bancar.
- Online cu cardul: După selectarea metodei de palta, apăsați pe “Place order”/”Plasează comandă” și veți fi redirecționat către pagină securizată de plata a platformei EuPlatesc.ro. Plățile sunt 100% securizate și confidențiale. Introduceți datele cardului și faceți plata, după care veți fi rediredtionat înapoi pe website-ul nostru.
- Transfer bancar: După selectarea metodei de plata, apăsăți “Place order”/”Plasează comandă” și veți finaliza comandă. După plasarea comenzii veți primi toate datele necesare pentru a efectua plata comenzii prin transfer bancar în contul companiei noastre. După efectuarea plății, va rugăm sa ne transmiteți dovadă plății la contact@licentamea.ro
*Factură proforma se emite la cerere după plasarea comenzii: CERERE FACTURA PROFORMA
Absolut orice comandă plasată către compania noastră, indiferent de modul în care a fost plasată, va fi livrată pe email, împreună cu factură fiscală în comformitate cu legislația în vigoare.
Factură fiscală este transmisă pe emailul clientului automat în momentul în care comandă este finalizată.
Totodată, în cazul comenzilor plasate pe LicentaMea.ro, dacă ați creat un cont la noi pe website, veți putea vizualiza și descarcă factură fiscală, oricând doriți, driect din contul dvs. accesând din meniul principal “Contul Meu” -> “My orders”/”Comenzile mele” -> deschideți comandă respectivă apasand pe “View”/ “Vezi” -> “Vezi factura“.
În cazul în care nu ați găsit sau nu ați primit factură fiscală aferentă comenzii dvs., va rugăm să ne cotnactati: CONTACT
Da, emitem factură proforma la cerere.
Va rugăm să plasați comandă prin intermediul website-ului nostru, bifați metodă de plata prin transfer bancar, iar ulterior plasării comenzii, va rugăm să efectuați o cerere emitere factură proforma aici: CERERE FACTURA PROFORMA
Codul de reducere (cuponul/voucherul) poate fi introdus pentru utilizare, în pagină de finalizare a comenzii, în partea de sus (deasupra formularului pentru date de facturare).